Wednesday, October 22, 2008

know waht else make me cry?

other than uncle daud's negative comment about me, ulat make me cry. saya sgt takut ulat. sebab itu saya tidak suka dan jarang-jarang sekali potong sayur. selalunya kakak saya yg potong sayur. saya pernah potong sayur dan terjumpa ulat dan terpegang ulat tersebut yang cuma 1 cm panjang, i cry straight away.

minggu lepas semasa kawan saya sedang memotong sayur, saya sedang makan. tiba-tiba dia menjerit kecil kata ada ulat di sayur tersebut. (ini memang jarang berlaku, tidak pernah ada ulat sebelum ini di sayur dublin) saya yang sentiasa macho; nothing-scared-me telah mengalirkan air mata. kawan saya terus buang sayur tersebut dalam tong sampah.

hari ini, ulat itu telah menggemok 5 kali ganda dan sedang mengensot keluar dari tong sampah. i tell u, there's no way i'm going to the kitchen now.

No comments: