Saturday, April 18, 2009

lagi lagi saya, mana ada orang lain.

saya sgt suka roti kawen kebelakangan ini. sebab saya makan roti kawen pada waktu sarapan sahaja, jadi masa makan yang paling saya suka ialah sarapan pagi. apesal roti gardenia sedap sangat hah? lunch saya suka jugak sebab makanan kafe pmc sedap. dinner saya paling benci. sebab hari2 makan nasik goreng.

saya dah berenang banyak sejak wikend lepas apesal x kurus-kurus lagi ni?

kari kafe pmc sedap sangat. sedap macam kari mokyot. saya yang tidak suka kari pun jadi suka. hehe

tomok makin bosan. eh salah, rephrase, oiam makin bosan.

saya suka cerita matahari sebab dr shafiq dan asyraf gay. haha iqram sangat pandai berlakon jadi gay. ka iqram memang gay hah?

saya dah lama tidak lihat encik akif. jadi cinta saya semakin pudar.

tadi masa berjalan jalan di jalan penang saya ternampak jam casio yang background jam kaler puteh dan nombor dan jarum2 kaler merah. saya nak beli. sebab saya teringat cerita merah puteh bila lihat jam itu dan it looks fucking good at my hand too! uuu...ada sapa2 nak derma rm 103??

saya fikir bila dah kerja nanti saya nak beli honda jazz kaler merah. cepatlah masa berlalu! x sabar nak jadi doktor. haha

saya mahu ost talentime.

saya nak tengok shinjuku incident dan the sniper. cepatlah masa berlalu, nak pulang!

walaupun saya x pakai kasut perempuan (saya pakai converse hitam pegi hospital, itulah kasut yang pseudo-formal yang tidak menyakitkan kaki yang dapat saya pakai) tetapi saya mahu kasut perempuan warna mustard.

i think i have sore throat coz i consume too much water from the swimming pool. (i'm pretty sure mesti ada orang kencing dalam swimming pool itu. mesti!)

p/s: mana nak beli cd lenka?

8 comments:

NiE said...

oh. tulisan kau semakin berbau lepeh nowadays. kenapa huh?

iqram ya ku asa sik gay kot, metro. jenis laki gila ngator muka sampe janggut pun disisernya -.-''

kawan ku meli honda jazz aie!!!! n kale merah gik yaaaaa.. gne gaya ya.haha.

p/s: ko meli kasut converse baru agik kah????!

Nurharith Afnizan said...

ko mok album full lenka. lak ku email ko.

oren said...

nie: entah. because im too fucking malas to think and write in english i guess. coz my grammar sucks. and also it will sound like a 5 year old pun writing. kawan ko ney tek meli honda jazz? caka da jak maka ku lok mok. padah ngan kawan ko ya nya poser. and aok, ku meli kasut converse nak limited edition riya wana hitam. (ekceli mak ku meli)

ejan: can email meh? bukan ada limit ka mun nak anta attachment? ekceli aku mok cd. pa kata ko g burn ngan ku pasya brk ko anta. wakakak

Nurharith Afnizan said...

lergh, email batch by batch la. lagu nya xbyk juak. mok xtok? mun mok burn ya, sorilah. lamak gik. and ku rasa time blog ko stil make time ireland.

oren said...

ejan, nvm. thanx anyway. i got most of her songs udah ekceli. ku mok carik cd nya jak. the original one, for collection. hehe oh ya pasal time blog ya sik ku pande nuka nya eh. gkpun sekda masalah besar nak mun ku sik nuka nya? lol

Nurharith Afnizan said...

oooh ok2. try tower records, sidak mungkin ada carry lenka.

NiE said...

oh. howcome aku sik penah tauk ko mok jazz o..ku ingat ko mok swift. lol.

mala meli kasut converse baru. babi. ne converse biru ko rya? kna anyut aek banjir rya ka?

oren said...

aok, dolok ku mok swift, p nektok ku suka jazz gk. swift dah hodoh pada pandangan mataku. even mini cooper pun dah x brapa kacak.
converse ya ka, ku sekda kasut k g spetar doe, pa salah nya ku beli. kasut converse lamak ku dalam kotak. heheh