Tuesday, September 2, 2008

Ramadhan is here!

Saya sungguh bertuah tahun ini kerana berpeluang berpuasa di rumah selepas dua tahun berpuasa di perantauan.

Saya berasa sungguh emosional sepanjang minggu ini. Saya asyik menahan diri daripada menangis.

Tadi saya pergi membeli belah (tingkap??) how do u say window shopping in malay? Mata saya berkaca-kaca dan air mata bergenang apabila saya pertama kali mendengar lagu raya berkumandang di pusat membeli belah. (i know i know u ppl must say, lagu raya on the first day of ramadhan?? i dont care. it was a very emotional moment for me) Saya juga berasa hendak menangis semasa pergi melawat bazaar ramadhan. (damn i miss all of this so much)

Saya gembira. Saya sedih. Saya sudah mula rindukan ibu, kakak, adik-adik dan syazwani bakar.

I wish i have more time.

(sigh)

Selamat menyambut Ramadhan!

4 comments:

liv said...

kamu lupa ungle daud.seperti selalunya. kah kali ini dengan sengaja?

oh!syazwani bakar itu siapa??pacar kamu ya??

oren said...

kali ini saya memang sengaja tinggalkan orang itu. atas sebab2 yg tidak dapat dielakkan, saya tidak mahu rindu dia. saya tidak suka dia. titik. syazwani bakar itu, nama samaran dia nobita. kamu kenal?

Nurharith Afnizan said...

hey, janganlah menangis. mungkin sebab awak hendak balik, sebab itu awak rasa masa semakin singkat. lalu awak minta lebih masa. :P

p.s: i miss home too...especially during this ramadan. aiya.

oren said...

heheh saya ada juga berasa tidak sabar untuk balik ke dublin. tapi pada masa yang sama ada juga rasa tidak mahu balik. pelik bukan?