Tuesday, December 15, 2009

mimpi

malam tadi saya mimpi dublin. walaupun lokasi2 semua tempat saya mimpi itu tidak menunjukkan saya berada di dublin langsung, tapi dalam mimpi itu saya memang berada di dublin. kerana saya memakai tiga lapis baju sejuk menandakan betapa tempat itu sejuk.

kalu tak dublin mana lagi nak jumpa si FM merayau-rayau di shopping complex dan bila saya tanya dia 'u alone?' dan dia senyum sangat sweet dan menjawab 'yeah, why?' seperti nada mahu pergi menge-date dengan saya kalau saya ajak tapi saya yang bongok hanya menjawab 'just asking' sambil berlalu pergi.

gila hebat abstinence ko sheila, dalam mimpi ada laki hot depan mata pun ko xnak ngorat.

syabas! memang hebat! sehebat malaysia yang menang lawan laos malam tadi.



p/s: the other night i dreamt of overseas country jugak but i dont know which country but most probably germany.

No comments: