Saturday, February 14, 2009

random rambling #3

saya akan balik ke kuching dalam masa 20 hari lagi. phew masa berlalu dengan pantas. saya tidak ada perasaan. tidak ada rasa esaited nak pulang, juga tidak rasa tidak mahu pulang. i feel nothing. i was complaining to raju yesterday about how numb i am nowadays, that i feel nothing and i dont want anything, and then suddenly he asked me, 'karipap mok?' dem. of course i want karipap. tempting2. so anyway im not that hollow and empty then. since i still want food. apa dikerepak ku tok? abaikan.

so sekarang saya memang sedang sangat broke. jadi saya tidak keluar rumah langsung cept untuk pegi ke kelas. jadi saya bosan. jadi saya menonton cerita korea dan taiwan. ada satu cerita taiwan ini sangat cool. sebab ada lagu tema yg berbunyi:

'yeah, wo shi superman'
'wo shi superman'
'wo shi superman'
'yeah, ni shi loser'

gila kool bukan?? yeah lagu itu dan lesung pipit jerry yang sungguh kawaii itu membuatkan saya tetap menonton cerita itu walaupun cerita itu bodoh ala ala kungfu dunk.

lelaki yang ada dimple memang sangat kacak. huu seperti lelaki dalam entri sebelum ini.

setiap kali saya melihat tangan jerry saya mesti terfikir agaknya bagaimana rasa berpegang tangan dengan nya. mesti sangat best. sebab tangan dia nampak sangat manly. hohoho ok ini macam ada sedikit pervert. saya memang sangat suka jerry. dan lelaki dalam entri sebelum ini, dan semua lelaki berlesung pipit yang comel.

dan juga lelaki bermuka melayu tulen yang kacak.

dan lelaki tinggi.

malangnya semua lelaki yang saya suka nowadays semuanya selebriti. hua hua

mari membuat list lelaki2 yg saya suka sekarang:

1. kim bum aka ji sung (lelaki dalam entri sebelum ini)
2. goo jun pyo
3. jerry yan
4. aaron aziz
5. kim rae won
6. joe jonas
7. matt damon
8. pierre andre
9. ally iskandar

ok cukup2, ada banyak lagi sebenarnya. hehe

nope saya rasa saya bukan saiko.

lagu talyor swift best juga kan? aminul sangat suka taylor swift. saya tidak suka. tapi lagu dia best. hehe



No comments: